SENARAI FOLLOWER CEMOXX

JOM exchange link!!!

DOODLE cik cemoxx!!!

haduyai!!!saya buat gila ni hari..

tak pernah-pernah terfikir nak wat doodle..

tetiba datang lak mood nak wat...

punya penat oo wat keja ni..ahak!!!!

jom!!!check out!!!

mula-mula melukis konon nya...

1ST doodle
sungguh la menyeramkan kan..kan..kan..hehe...

pas tu da taw cara nak guna PAINT TOOLO SAI...

watla pula 2ND doodle....

ok tak??...ermm...kat cini saya da putus ase da..da malas dah...


pas tu saje-saje nak menconteng la kononnya...


dapatla 3RD doodle...




amboi...raja gitu..king of the belog..hahaha....

then da semakin rajin..da semakin tau cikit demi sedikit..


da pandai da kononnya...


jadilah 4TH doodle...


amacam comel tak????...hehehekkk....

macam tuan punya belog la ye...


ahak!!!!


apa komen anda...???...


adakah saya patut teruskan aktiviti DOODLE atau sebaliknya....




3 comments:

  1. ahak... yang keempat tu comel.. usaha tangga kejayaaan..heheh dulu bella buat x jadi.. terus malas nak buat.. heheehh congrate :)

    ReplyDelete
  2. penat taw nak buat ni..hehehhee

    ReplyDelete

Tinggalkan KOMEN tuk cik cemoxx!!
1.yang baik-baik
2.eclass tanda teman
3.anda comel
4.minta link facebook bole??
ngee~~~