SENARAI FOLLOWER CEMOXX

JOM exchange link!!!

Makanan SABAH!!!saya suka...


wow!!!!rindu mau makan-makanan sabah ni!!!!

erm sedapnya...

teringin sangat nak makan ;

TUHAU
- oh my goddddd....my favret..kalo makan dengan mee sup atau berkaitan dengan sup..kompom lagi sadap!!!urg sabah ckp..hehehe



BAMBANGAN
- ni lagy...favret saya ni...bambangan ni macam mangga ata mempelam juga tapi lagy sedap ni...



IKAN BAKAR
- sshhhllluurrppp!!!sadap hingga menjilat jari...ikan bakar yang di jual di area kota kinabalu..tempat saya lupa sudah..tapi tempat tu memang ramai urang pegi..PASAR PILIPIN bha..hehehe



IKAN MASIN
- oh no!!!cuba korang bayangkan..nasi putih panas makan dengan ikan masin yang di goreng dengan ranggup..ohh sadapppppppp...!!!!!!nyum2....nyum2...



terliur saya bila nampak semua ni....

kamu terliur juga ka..hehehee


9 comments:

  1. winnah... berliur bha jgk aku tgok..
    lama btul suda endk makan...

    ReplyDelete
  2. http://www.facebook.com/profile.php?id=100000502101314

    ReplyDelete
  3. @kjaharun

    sabar kaw joo...aku lagy ni brliur..maw mkn lagy suda ni..hahaha

    ReplyDelete
  4. ishhh kalau mau makan tp endak d bagi, bagus jgn kau ckp.. hahahahah
    buat aku kicawa ohhh...

    ReplyDelete
  5. @kjaharun

    nduk bha..dataglah kau sna kk bha lau maw makan..

    hahaha....kasian kaw..

    ReplyDelete
  6. sama la kita.. rindu dgn masakan kpg.. heHe..

    ReplyDelete
  7. huhuhu... btahun2 sudah aku ndak balik kk bha.. tempat kelahiran ku tu... hahaha..
    endak apa, tunggu raya :)

    ReplyDelete
  8. @kjaharun

    sabar kaw joo...
    haha..bagusla tu...

    kalo aku dulu,sggup ni minta pos ..hahahaha

    ReplyDelete

Tinggalkan KOMEN tuk cik cemoxx!!
1.yang baik-baik
2.eclass tanda teman
3.anda comel
4.minta link facebook bole??
ngee~~~