SENARAI FOLLOWER CEMOXX

JOM exchange link!!!

Makanan SABAH!!!saya suka...


wow!!!!rindu mau makan-makanan sabah ni!!!!

erm sedapnya...

teringin sangat nak makan ;

TUHAU
- oh my goddddd....my favret..kalo makan dengan mee sup atau berkaitan dengan sup..kompom lagi sadap!!!urg sabah ckp..hehehe



BAMBANGAN
- ni lagy...favret saya ni...bambangan ni macam mangga ata mempelam juga tapi lagy sedap ni...



IKAN BAKAR
- sshhhllluurrppp!!!sadap hingga menjilat jari...ikan bakar yang di jual di area kota kinabalu..tempat saya lupa sudah..tapi tempat tu memang ramai urang pegi..PASAR PILIPIN bha..hehehe



IKAN MASIN
- oh no!!!cuba korang bayangkan..nasi putih panas makan dengan ikan masin yang di goreng dengan ranggup..ohh sadapppppppp...!!!!!!nyum2....nyum2...



terliur saya bila nampak semua ni....

kamu terliur juga ka..hehehee


9 comments:

  1. winnah... berliur bha jgk aku tgok..
    lama btul suda endk makan...

    ReplyDelete
  2. http://www.facebook.com/profile.php?id=100000502101314

    ReplyDelete
  3. @kjaharun

    sabar kaw joo...aku lagy ni brliur..maw mkn lagy suda ni..hahaha

    ReplyDelete
  4. ishhh kalau mau makan tp endak d bagi, bagus jgn kau ckp.. hahahahah
    buat aku kicawa ohhh...

    ReplyDelete
  5. @kjaharun

    nduk bha..dataglah kau sna kk bha lau maw makan..

    hahaha....kasian kaw..

    ReplyDelete
  6. sama la kita.. rindu dgn masakan kpg.. heHe..

    ReplyDelete
  7. @ejulz

    betul tu ejulz..sadap ni..hehehheee

    ReplyDelete
  8. huhuhu... btahun2 sudah aku ndak balik kk bha.. tempat kelahiran ku tu... hahaha..
    endak apa, tunggu raya :)

    ReplyDelete
  9. @kjaharun

    sabar kaw joo...
    haha..bagusla tu...

    kalo aku dulu,sggup ni minta pos ..hahahaha

    ReplyDelete

Tinggalkan KOMEN tuk cik cemoxx!!
1.yang baik-baik
2.eclass tanda teman
3.anda comel
4.minta link facebook bole??
ngee~~~