SENARAI FOLLOWER CEMOXX

JOM exchange link!!!

OMG!!Happy teacher's DAY

Salam Sejatheraa!!!!

ari ni entry agak best juga la ye..

baca-baca entry kawan-kawan

yang agak best sangat nak d baca..

hehehek....

oklah!!!!tomorrow da celebrate TEACHER's DAY..

saya pun da buat BANNER tuk celebrate...

jeng...

jeng...

jeng...
 


hahak!!!amacam OKEYH tak OKEYH!!???...

gambar bebudak mentah comel loteh gitu..

huhukkk!!!amat keterlaluan sekali saya berkata yer...

ni gambar masa DARJAH 6..orang kuat @ pengawas gitu...

jangan main-main...

biar SLOW asal cepat..

aik pe ke bendenye saya mengarut ni..



okeylah ape-ape pun...sesape yang berkhidmat tuk SEKOLAH atau mane-mane INSTITUSi..

saya mengucapkan HAPPY TEACHER's DAY...

sebab mereka la yang mendidik kita selain PARENTs kita..

hingga kita menjadi orang yang berguna...

kalau rasa ENTRY saya best ...

bagi LIKE-LIKE sikit okeyh!!!

mudah-mudahan entry saya ni banyak LIKE..

kuikuikuikui..

1 comment:

Tinggalkan KOMEN tuk cik cemoxx!!
1.yang baik-baik
2.eclass tanda teman
3.anda comel
4.minta link facebook bole??
ngee~~~